arrowarrow2backtotopDeutschdropdownEnglishEspañolEestifacebookSuomiFrançaiskarge-service1karge-service2karge-service3karge-service4large-channelslarge-dayslarge-growthlarge-photoslarge-searchlarge-teamlarge-tvlocation-homelocationlocation2logo_domusmailphonephone2PortuguêsquoteРусскийsearchticktwitteryoutube

2019 uued tuuled interjööris

Olles vastutav kliendini jõudvas uue kodu visuaali pakutavas emotsioonis, tuleb uusarenduste turundusjuhina tahes tahtmata sammu hoida kodukujundustrendidega. Uusarenduste kinnisvaraturul ringleb väga palju ilusate kodude 3d lahendusi. Valmis on tehtud nõudlusele vastavaid puhta disainiga näidiskodusid ning üleüldiselt on kõikide nende emotsionaalsete visualide taga tohutu pingutus. Eesrindel säravad kodulahendused, millel on kõrged laed ning skandinaavialikult minimalistlik sisustus. […]

Sotsiaalmeedia mõjutajad kinnisvara maailmas

Oleme pikka aega tunnistanud viva voce ehk suusõnalise soovitusliku reklaami mõjuvõimu. Saame märguandeid ja vajalikku infot vahetust kontaktist tuttavatega. Need on väljaütlemised, mida usume, kui allika olemus on tõsiseltvõetav. Nüüd, sotsiaalmeedia ajastul on üsnagi kerge uppuda aga kõigesse, mis läbi nutiseadmete meieni jõuab – digiajastu on konkurentsi pakkumas vanale ja turvalisele turundusviisile ehk suusõnaline soovitus […]

Optimistlikud idealistid ehk milleeniumlased kinnisvaraturul

Kes on Milleeniumlased Indiviidid, kes on sündinud vahemikus 1980 – 2000. Milleeniumlased esindavad kasutamata potentsiaali kogumit, mis kasvab eksponentsiaalselt ning kelle tähelepanu saamiseks tuleb üks korralik võistlus maha pidada. Hoolimata finantskriisi mõjudest, on nad ettevõtlikud ja ambitsioonikad. Mitmed milleeniumi lapsed on väga edukad tehnoloogiaettevõtjad. Näiteks Mark Zuckerberg, Facebooki looja kehastub ideaalselt Y põlvkonna stereotüübiks. Poliitiliselt […]