arrowarrow2backtotopDeutschdropdownEnglishEspañolEestifacebookSuomiFrançaiskarge-service1karge-service2karge-service3karge-service4large-channelslarge-dayslarge-growthlarge-photoslarge-searchlarge-teamlarge-tvlocation-homelocationlocation2logo_domusmailphonephone2PortuguêsquoteРусскийsearchticktwitteryoutube

Kliendipäev aitab ostuhuvi kasvatada

Domus Kinnisvara Tallinna kontori maakler  Hiie Tamm kirjutab Äripäevas, kuidas kliendipäev aitab ostuhuvi kasvatada.

Kliendipäeva korraldamisega võib huvi objekti vastu lausa kahekordistada.

Domus Kinnisvara maakleri Hiie Tamme sõnul tasub kliendipäevi korraldada lisaks uutele ja ehitatavatele kortermajadele ka kõigi teiste müüdavate objektide puhul.

Kliendipäev peaks Tamme sõnul olema korralikult ette valmistatud. Samti on väga oluline ajaline planeering. “Mõistlik on eelistada nädalavahetuse hommikupoolikuid kella kümne ja ühe vahel. Tööpäeviti ei pruugi nii palju huvilisi olla, siis tasub eelistada kas kolmapäeva või neljapäeva ajavahemikus poole viiest poole seitsmeni. Palju annab juurde mõni positiivne üllatus – põneva uudise või hea tehingu näol.“

Loe täismahus Äripäeva artiklit SIIT

(Artikkel ilmus Äripäevas 12.02.2016, autor Marge Männistu)

Domus-Kinnisvara-maakler-Hiie-Tamm.jpg&ExactW=640&ExactH=420&Q=95&modified=20160212125212

Hiie Tamm